Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Hanna Ståhl - 18 mars 2008 22:52

vad är det för en dag?

är det en vanlig dag?

nej det är ingen vanlig dag

för det är ju min FÖDELSEDAG,

hurra hurra hurra

hurra hurra hurra 


yes. 16 år idag. barty barty. jag hade bara önskat mig pengar, och det var det jag fick också :) 1500 spänn :) så sammanlagt har jag ca 4500kr + att jag nog kommer få lite när släkten på pappas sida firar. SÅ NU ÄR MAN RIK, då. heja mig.


jag fick världens sötaste minitårta av carro imorse :)) god var den också. TUSEN TACK IGEN, BRUDEN! sen följde linnea och matilda med mig hem och vi åt lite muffins och så, så spelade dom singstar för jag vågade inte :) mweheh. och linnea, den filuren, jag förstår inte hur hon kan vara så snäll så hon lånar ut sin halvsystem till mig BARA SÅDÄR :) tänk om jag skulle råka göra sönder den liksom :S jag kommer inte våga röra den utifall mina otursdömda fingrar skulle råka göra en repa på displayen. men ändå:) linnea är snäll, hon. tokfia.


en dag kvar i skolan bara innan lovet! jippi! för på torsdag ska jag se på småstjärnorna på rotebergsskolan :) två av mina kusiner ska uppträda + att min syster och min kusin ska hålla i evenemanget på ett eller annat sätt. 


nej, nu läll tror jag jag tröttar ihjäl mig.

jag ska gå och sova så gott.

hejsvej!


Dagens låt: McFly - Friday Night :')

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards