Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Hanna Ståhl - 14 mars 2008 13:54

'allå 'allå?


hej. jag kom just hem från skolan. kort dag idag. SÅ SKÖNT! måste försöka klämma in en liten vila under dagen, känner jag. för jag gick och la mig kl. 00 igår och gick upp 6.15 så jag är något sånär död. 


imorgon blir det PARTAAAAAJ. för då är det först sm-finalen i bandy på dan, sen melodifestivalfinalen på kvällen :D en spännande dag alltså! hoppas allt går som jag vil; dvs att byn vinner bandyn och att nån bra vinner MF, som typ rongedal xD INTE BWO för då slänger jag mig ner för nå stup. :o fy friden.


vad ska jag göra nu då, månne? hm. jag skulle kunna sätta mig och se på allt grey's anatomy jag spelat in men inte orkat kolla på den senaste tiden.. men då måste jag ner och fixa nåt mums först. 


vi hörs. kanske kommer ett inlägg senare, det beror på.


dagen låt: monica - what hurts the most (laddade hem denna en dag i tron att det var samma "what hurts the most" sm rascal flatts och cascada sjunger, men ICKE. men denna var också hutlöst bra :'D)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards