Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

bollnäs

Av Hanna Ståhl - 27 februari 2008 09:05

morsning korsning!


stackars jag var tvungen att gå upp 8 idag .__. för vi ska till bollnäs. mamma tvingade upp oss då :/ hrmpf. så strax sticker vi. men jag vill hinna ladda mp3:n med musik först. vi får la se om jag hinner.


jag återkommer!

kram

 
 
Hanna

Hanna

27 februari 2008 15:13

Mysigt ju ! :D

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
manda

manda

28 februari 2008 08:39

HAHAHAHA jag trodde först att du pratade med någon axel på msn, och jagba .........wtf.

eh. hej :D

http://subtraktion.blogg.se

 
hanna

hanna

28 februari 2008 11:29

hanna: yeah :)

manda: .... va? xD
hej x)

http://heartquake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ståhl - 25 mars 2008 00:18

nu byter jag blogg............... IGEN!!!!!111ett förlåt. men den jag bytt till nu TROR jag faktiskt att jag kommer hålla uppe ett bra tag :o fast det har jag väl sagt förut, tänkter ja...    men ändå. http://randomNAME.blogg.se   vi hörs och ses :) ...

Av Hanna Ståhl - 22 mars 2008 01:26

här tänkte jag skriva ett inlägg om de senaste dagarna jag inte skrivit något om. men så upptäckte jag att FY FRIDEN var trött jag är, jag måste sova. så jag tror jag går och lägger mig, faktiskt. känn dig dissad ;)   gonatt.    (funderar förresten p...

Av Hanna Ståhl - 18 mars 2008 22:52

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är ju min FÖDELSEDAG, hurra hurra hurra hurra hurra hurra    yes. 16 år idag. barty barty. jag hade bara önskat mig pengar, och det var det jag fick också :) 1500 spänn ...

Av Hanna Ståhl - 16 mars 2008 00:01

HEJSAN HEJSAN, GODDAG GODDAG   detta var en rolig dag. först väcks jag av pappa som säger helt poff pang på "hörru.. jag ska till sm-finalen ändå ja. jag kanske kan fixa så du och adina får åka med också, men det är inte säkert e". jag blir klarvaken...

Av Hanna Ståhl - 14 mars 2008 13:54

'allå 'allå?   hej. jag kom just hem från skolan. kort dag idag. SÅ SKÖNT! måste försöka klämma in en liten vila under dagen, känner jag. för jag gick och la mig kl. 00 igår och gick upp 6.15. så jag är något sånär död.    imorgon blir det PA...

Ovido - Quiz & Flashcards