Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Hanna Ståhl - 10 mars 2008 18:41

hej!


party är dagens ord. jag har sagt det bokstavligen i varannan mening idag skulle jag tro.


igår var det partaj. heh. släkten på mammas sida kom hit så firade vi mig, acke och birgitta samtidigt :) det var sköj. speciellt när pappa och jag åkte och lånade lite nya singstar-spel så vi hade lite sånna battles ;) HEHEHE.


och idag efter skolan kom olle och dennis hit och vi battlade lite XD SINGSTAR is the shit. så käkade vi euroshopper-tacochips och drack fanta. slurp. jag har massa kort men jag orkar inte ladda i nu. heh. eller snarare hinner inte. jag ska bort om en kvart heh.


tv ikväll;

CSI, kanal 5, kl 21.00  (spännande!!!!11ett, fortsättningen på kidnappningen ju)

AMERICAN IDOL, tv4, kl  21.00 (:D:D I like)

JAKTEN PÅ NÄTPEDOFILERNA, kanal 5, kl 21.55  (FY FRIDEN, det är så vidrigt :O)


jag trodde det var 100 höjdare ikväll. tji fick jag :((


nu ska jag åka till linnea på cellgrupp. vi hörs. HEHEHE.


dagens låt: martin stenmarck - han är galen :'D 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards