Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

"STAGEDIVE!!!!11ett"

Av Hanna Ståhl - 1 mars 2008 23:06

HEY BABY HEY BABY - HEY!


nu är sista deltävlingen över då. lite sorgset. inga fler låtar .__. men nu blir det final och grejer i alla fall..


dumt var att calaisa inte gick vidare :( dom förtjänade en plats, vilket sibel ICKE gjorde. usch. men linda gick till final iaf :) HAPPYFACE. jag blir glad av den låten. så kan jag den redan också typ o.o "MINA BEEEN SVIKER MIIIG VARJE GÅNG JAG SER DIIIIG - HÄR ÄÄÄR JAAAAG". anyway..


jag kollade på a cinderella story innan, också ju. ÅH sicken må-bra-film. sen kan jag typ alla repliker, speciellt i "I'm sorry I waited for the rain"-scenen. MUMS säger jag bara. heh. nu ska jag nöta ACS-soundtracket framöver, har jag planerat.


och så var jag ju på bio och såg förtrollad. jag hade nästan glömt bort hur magiskt mysig den var :') OJOJOJ. åcken film. jag vill ha! slurp.


hm. vad ska jag göra nu då? det är frågan. inget vidare på tv. ska jag se på inspelade grey's anatomy och criminal minds, månne? det vore ju något.. sen har jag ju lite biogodis kvar att smarresmaska på. hm. ja. det tål att tänkas på.  jag får inte lägga mig allt för sent, dock. igår somnade jag typ halv tre. och vaknade typ halv tio. x_x sen låg jag och drog mig till typ 11-11.30 heh. men det är ju skola på måndag (HEMSKA TANKE!) så jag måste lära mig gå upp 06.30 igen x__x it'll never happen, I know.


nej, nu får jag ta och ge mig.

"var får jag allt ifrån?




... GLÖGGEN"


gonatt! 

 
 
Hanna

Hanna

2 mars 2008 00:53

fronda förtjänade att gå vidare! :O

A cinderella story

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
hanna

hanna

2 mars 2008 01:03

xD nej, inte att gå vidare. kanske att lyssna på sådär ibland vid datorn. inte annars.

:'D den är MUMS. höh.

http://heartquake.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

2 mars 2008 08:44

det funkar ju inte att skriva hjärtan o.O skumt!

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
hanna

hanna

2 mars 2008 14:50

hah xD det var väl det som krånglade för mig när jag skrev i din blogg också xD creepy

http://heartquake.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

4 mars 2008 11:44

snålt på inlägg nu hörru!! :O

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
hanna

hanna

4 mars 2008 22:55

hanna: javet ;_; massa skol-skit, vettu. men NU SÅ har jag skrivit lite. ett tråkigt inlägg dock. men det får du överleva..

http://heartquake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ståhl - 25 mars 2008 00:18

nu byter jag blogg............... IGEN!!!!!111ett förlåt. men den jag bytt till nu TROR jag faktiskt att jag kommer hålla uppe ett bra tag :o fast det har jag väl sagt förut, tänkter ja...    men ändå. http://randomNAME.blogg.se   vi hörs och ses :) ...

Av Hanna Ståhl - 22 mars 2008 01:26

här tänkte jag skriva ett inlägg om de senaste dagarna jag inte skrivit något om. men så upptäckte jag att FY FRIDEN var trött jag är, jag måste sova. så jag tror jag går och lägger mig, faktiskt. känn dig dissad ;)   gonatt.    (funderar förresten p...

Av Hanna Ståhl - 18 mars 2008 22:52

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är ju min FÖDELSEDAG, hurra hurra hurra hurra hurra hurra    yes. 16 år idag. barty barty. jag hade bara önskat mig pengar, och det var det jag fick också :) 1500 spänn ...

Av Hanna Ståhl - 16 mars 2008 00:01

HEJSAN HEJSAN, GODDAG GODDAG   detta var en rolig dag. först väcks jag av pappa som säger helt poff pang på "hörru.. jag ska till sm-finalen ändå ja. jag kanske kan fixa så du och adina får åka med också, men det är inte säkert e". jag blir klarvaken...

Av Hanna Ståhl - 14 mars 2008 13:54

'allå 'allå?   hej. jag kom just hem från skolan. kort dag idag. SÅ SKÖNT! måste försöka klämma in en liten vila under dagen, känner jag. för jag gick och la mig kl. 00 igår och gick upp 6.15. så jag är något sånär död.    imorgon blir det PA...

Ovido - Quiz & Flashcards