Direktlänk till inlägg 1 mars 2008

storybook endings, fairytales coming true

Av Hanna Ståhl - 1 mars 2008 13:47

hej hej hej hej hej hej hej hej hej


ni får ursäkta min inaktivitet. jag skulle faktiskt skriva ett inlägg igår, men sen när jag skrivit typ halva DOG DATORN NERE (...qué sorpresa) så jag hann inte skriva klart x__x


snart ska jag gå på bio. hehe. :) med linda. vi ska se FÖRTROLLAD! nog för att jag redan har sett den, men den är så vidrigt bra så jag måste se den igen. sen direkt när jag kommer hem, börjar a cinderella story på 5:an. den tänkte jag se. det var ett tag sen sist :o jag har den på dvd, men detblir aldrig av att kolla.. men nu så! åh, den är så mysig :) och har ett underbart soundtrack.


och sen är det MELODIFESTIVALEEEEN. redan sista deltävlingen :O shit. och ännu har det inte kommit någon låt som man VERKLIGEN VERKLIGEN tycker ska vinna :O det är väl carola & andreas eller rongedal då. hm. jadu, jag vet inte riktigt. jag vet bara att om BWO VINNER SÅ DÖDEN DÖR JAG. jagfår eksem av dom. dom ba "ååh vi är så udda och bäst och allt annat är pure crap" men dom fattar inte själv att ALLA DERAS LÅTAR LÅTER EXAKT PRECIS LIKADANT. fy friden, vad vidrigt.

ikväll hejar jag i alla fall på linda bengtzing och calaisa. heh.


nä, nu ska jag gå och börja göra mig i ordning inför filmen. HEHE.


dagens låt: the perishers - my heart :')

 
 
Hanna

Hanna

1 mars 2008 17:57

schh!!! bwo är asbra :O

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
Josefine

Josefine

1 mars 2008 18:17

Jag håller med gällande ditt hat gentemot Bodies Without Organs. Jag får tuppjuck på dem.

Sist jag var på bio (Råttatouille) så såg jag trailern för Enchanted. Den verkar bra, men samtidigt så visas ju enbart de bästa klippen i trailern... men du rekommenderar alltså den? :p

http://josefine.hetget.net

 
hanna

hanna

1 mars 2008 18:21

hanna:
X___X GE DIG KVINNA! bwo är pure shit xD


josefine:
oh thank god, en som inte är bwo-dyrkare. :')

oh ja, den rekomenderas :'D AHHH jag älskar den.

http://heartquake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ståhl - 25 mars 2008 00:18

nu byter jag blogg............... IGEN!!!!!111ett förlåt. men den jag bytt till nu TROR jag faktiskt att jag kommer hålla uppe ett bra tag :o fast det har jag väl sagt förut, tänkter ja...    men ändå. http://randomNAME.blogg.se   vi hörs och ses :) ...

Av Hanna Ståhl - 22 mars 2008 01:26

här tänkte jag skriva ett inlägg om de senaste dagarna jag inte skrivit något om. men så upptäckte jag att FY FRIDEN var trött jag är, jag måste sova. så jag tror jag går och lägger mig, faktiskt. känn dig dissad ;)   gonatt.    (funderar förresten p...

Av Hanna Ståhl - 18 mars 2008 22:52

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är ju min FÖDELSEDAG, hurra hurra hurra hurra hurra hurra    yes. 16 år idag. barty barty. jag hade bara önskat mig pengar, och det var det jag fick också :) 1500 spänn ...

Av Hanna Ståhl - 16 mars 2008 00:01

HEJSAN HEJSAN, GODDAG GODDAG   detta var en rolig dag. först väcks jag av pappa som säger helt poff pang på "hörru.. jag ska till sm-finalen ändå ja. jag kanske kan fixa så du och adina får åka med också, men det är inte säkert e". jag blir klarvaken...

Av Hanna Ståhl - 14 mars 2008 13:54

'allå 'allå?   hej. jag kom just hem från skolan. kort dag idag. SÅ SKÖNT! måste försöka klämma in en liten vila under dagen, känner jag. för jag gick och la mig kl. 00 igår och gick upp 6.15. så jag är något sånär död.    imorgon blir det PA...

Ovido - Quiz & Flashcards