Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Hanna Ståhl - 1 mars 2008 23:06

HEY BABY HEY BABY - HEY!


nu är sista deltävlingen över då. lite sorgset. inga fler låtar .__. men nu blir det final och grejer i alla fall..


dumt var att calaisa inte gick vidare :( dom förtjänade en plats, vilket sibel ICKE gjorde. usch. men linda gick till final iaf :) HAPPYFACE. jag blir glad av den låten. så kan jag den redan också typ o.o "MINA BEEEN SVIKER MIIIG VARJE GÅNG JAG SER DIIIIG - HÄR ÄÄÄR JAAAAG". anyway..


jag kollade på a cinderella story innan, också ju. ÅH sicken må-bra-film. sen kan jag typ alla repliker, speciellt i "I'm sorry I waited for the rain"-scenen. MUMS säger jag bara. heh. nu ska jag nöta ACS-soundtracket framöver, har jag planerat.


och så var jag ju på bio och såg förtrollad. jag hade nästan glömt bort hur magiskt mysig den var :') OJOJOJ. åcken film. jag vill ha! slurp.


hm. vad ska jag göra nu då? det är frågan. inget vidare på tv. ska jag se på inspelade grey's anatomy och criminal minds, månne? det vore ju något.. sen har jag ju lite biogodis kvar att smarresmaska på. hm. ja. det tål att tänkas på.  jag får inte lägga mig allt för sent, dock. igår somnade jag typ halv tre. och vaknade typ halv tio. x_x sen låg jag och drog mig till typ 11-11.30 heh. men det är ju skola på måndag (HEMSKA TANKE!) så jag måste lära mig gå upp 06.30 igen x__x it'll never happen, I know.


nej, nu får jag ta och ge mig.

"var får jag allt ifrån?




... GLÖGGEN"


gonatt! 

Av Hanna Ståhl - 1 mars 2008 13:47

hej hej hej hej hej hej hej hej hej


ni får ursäkta min inaktivitet. jag skulle faktiskt skriva ett inlägg igår, men sen när jag skrivit typ halva DOG DATORN NERE (...qué sorpresa) så jag hann inte skriva klart x__x


snart ska jag gå på bio. hehe. :) med linda. vi ska se FÖRTROLLAD! nog för att jag redan har sett den, men den är så vidrigt bra så jag måste se den igen. sen direkt när jag kommer hem, börjar a cinderella story på 5:an. den tänkte jag se. det var ett tag sen sist :o jag har den på dvd, men detblir aldrig av att kolla.. men nu så! åh, den är så mysig :) och har ett underbart soundtrack.


och sen är det MELODIFESTIVALEEEEN. redan sista deltävlingen :O shit. och ännu har det inte kommit någon låt som man VERKLIGEN VERKLIGEN tycker ska vinna :O det är väl carola & andreas eller rongedal då. hm. jadu, jag vet inte riktigt. jag vet bara att om BWO VINNER SÅ DÖDEN DÖR JAG. jagfår eksem av dom. dom ba "ååh vi är så udda och bäst och allt annat är pure crap" men dom fattar inte själv att ALLA DERAS LÅTAR LÅTER EXAKT PRECIS LIKADANT. fy friden, vad vidrigt.

ikväll hejar jag i alla fall på linda bengtzing och calaisa. heh.


nä, nu ska jag gå och börja göra mig i ordning inför filmen. HEHE.


dagens låt: the perishers - my heart :')

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards