Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

svenska favoriter hundraen komma niooo

Av Hanna Ståhl - 9 mars 2008 00:24

tjenixen!


ånej, nu börjar jag slarva med inläggen hära. icke bra.


jag sov till två idag. shit. sen åkte vi på ica och storhandlade inför morgondagen. släkten kommer hit. jag vet att det är tanken bakom presenterna som räknas och att man inte ska vara girig, men jag hoppas jag får mycket cash >8DDD HEHEHEHE. jag är i behov av det.


jag har fått lite noja på att lyssna på webbradio också, typ svenska favoriter och sånt, vilket har lett till att jag laddat hem en stor mängd svensk musik. heh. tonvis med tomas ledin, claisa, martin stenmarck samt lite annat smått och gott. det är kul. dock glömde jag ladda hem nordman-låtar. :/ det stod på en annan lapp nämligen och det är så JOBBIGT att klicka upp limewire igen. så det får bli nästa gång. jag måste fixa hem "be mig". HEH.


åh, skandal på melodifestivalen ikväll. :(

skandal nr 1) carola och andreas åkte ur ;__; dom hade en mysig låt.

skandal nr 2) SIBEL GICK TILL FINAL >_< FY FRIDEN.


men luuk gjorde programmet sevärt :'D sången till björn. och viskningen i slutet - "jag saknar dig björn". naw. 


nu får rongedal ta och vinna i globen på lördag bara XD jag tycker dom är härliga. :'D vinner bwo så spyr jag. bokstavligen. jag får kväljningar bara jag tänker på att möjligheten finns.


jag måste sova nu om jag ska hinna städa imorgon och så. det är bara kösa i mitt rum nu. och folk kanske går upp och ska kolla. IIIH PANIK. måste städa. jobbigt :(


dagens låt: martin stenmarck - om du rör mig dör jag

(den låter väldigt mycket som "one love" upptäckte jag. det är lite kul :o)

 
 
Hanna

Hanna

9 mars 2008 19:14

hallå? det var asbra att carola åkte ut! :D
typ in your face! hahaha :D

http://hannahjalmarsson.blogg.se

 
thelindahls@hotmail.com

thelindahls@hotmail.com

9 mars 2008 22:13

Du är ju för härlig du! Insåg för några minuter sedan att en utav de som engagerat mig mest på scrappiz och som jag framför allt har tyckt varit väldigt kul att läsa inlägg från har varit just DU! När jag fick för mig att kolla din blogg (eftersom vi just försöker snickra ihop en) så såg jag att du snarare var i min sons ålder än min egen (det får du tolka som du vill*lol*) Du är helskön!
Keep on rockin´!
//Lian
Andreas-Dumpa Carola å kör solo!

http://www.kexholm.blogspot.com

 
hanna

hanna

10 mars 2008 16:33

hanna: SLUTA :((( bara för det måste du börja glo på ONE TREE HILL SÄSONG 5 NU. typ avsnitt 10 och så. HEHEH

lian: ÅH :D va kul att läsa :'D tack :DD

http://heartquake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Ståhl - 25 mars 2008 00:18

nu byter jag blogg............... IGEN!!!!!111ett förlåt. men den jag bytt till nu TROR jag faktiskt att jag kommer hålla uppe ett bra tag :o fast det har jag väl sagt förut, tänkter ja...    men ändå. http://randomNAME.blogg.se   vi hörs och ses :) ...

Av Hanna Ståhl - 22 mars 2008 01:26

här tänkte jag skriva ett inlägg om de senaste dagarna jag inte skrivit något om. men så upptäckte jag att FY FRIDEN var trött jag är, jag måste sova. så jag tror jag går och lägger mig, faktiskt. känn dig dissad ;)   gonatt.    (funderar förresten p...

Av Hanna Ståhl - 18 mars 2008 22:52

vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är ju min FÖDELSEDAG, hurra hurra hurra hurra hurra hurra    yes. 16 år idag. barty barty. jag hade bara önskat mig pengar, och det var det jag fick också :) 1500 spänn ...

Av Hanna Ståhl - 16 mars 2008 00:01

HEJSAN HEJSAN, GODDAG GODDAG   detta var en rolig dag. först väcks jag av pappa som säger helt poff pang på "hörru.. jag ska till sm-finalen ändå ja. jag kanske kan fixa så du och adina får åka med också, men det är inte säkert e". jag blir klarvaken...

Av Hanna Ståhl - 14 mars 2008 13:54

'allå 'allå?   hej. jag kom just hem från skolan. kort dag idag. SÅ SKÖNT! måste försöka klämma in en liten vila under dagen, känner jag. för jag gick och la mig kl. 00 igår och gick upp 6.15. så jag är något sånär död.    imorgon blir det PA...

Ovido - Quiz & Flashcards