Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Hanna Ståhl - 4 mars 2008 22:41

feliz navidad


nejdå. inte är det då jul inte. även fast det käna känna så för denna VIDRIGA SNÖ SOM ALDRIG FÖRSVINNER :(( huga.


det var ett tag sen jag skrev, förlåt. inte för att nån läser, men ändå :)

jag har haft så mycke läxor och skit så jag har inte hunnit :/ men nu verkar det faktiskt bli en lugn vecka. så jag ska nog sitta och glo väldigt mycket på gilmore girls säsong 2 igen. för den är bäst. OOOH jag måste se avsnittet när det är picknickkorg-auktion och jess köper rorys korg istället för att dean gör det. FORT SOM BARA DEN. ....bara så ni vet...?


idag var linnea här :) direkt efter skolan gick vi till pelles och käkade mat.OH SWEET MOSES vad gott. det var vidrig mat på skolan + lång skoldag, så, ja, NÅGOT hungrig man var, då :o tunnbrödrulle åt jag. ay chiwauwa vad smaskens. och imorgon planerar jag att baka pizza. :) MMMMM.


så på bilden ska vi göra CD-folders om en själv, typ. så ska man ha en låtlista med delar av eller hela låttexter. åh. HUR i hela friden ska jag kunna välja typ 15 låtar av alla mina favoriter? :( detta kommer inte gå vägen, det alltså. en halv miljard lifehouse-texter kommer det troligen bli. och en hel den the perishers och mcfly. heh. fy, jag kan inte välja :( DAGENS ILANDSPROBLEM, jotack jag vet.


nej, fy vilket tråkigt inlägg. jag ska bättra mig. kanske. om jag orkar.


dagens låt: rascal flatts - what hurts the most


gonatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards